Beoordelingen van Aras Grill Enschede

Recente recensies

4.0
A.K
19 juni 2024

Zoals altijd goed! 👍🏻

Bruggemanlanden
1 juni 2024

praatjes met de lekkerste Adana van Enschede................................................... Dat mag je dan ook hebben als deze ook de lekkerste is. En dat is deze! Lekker van smaak, niet droog, ruime portie en............... van de houtskool grill. Zeer vriendelijke mensen zowel afhaal als bezorging.

Rene Dennekamp
25 mei 2024
Justin Pril
23 mei 2024

Nu 2 x wat besteld, beide keren heerlijk gegeten. Vriendelijke bezorger(s) eten goed warm/netjes verpakt. Vlees super lekker en perfect op temperatuur. Brood wat je erbij krijgt is om te smullen! Kortom, echte aanrader om hier wat te bestellen!

Jenny
13 mei 2024

smaakloos droge kalfspareribs..ze hebben wat ketjap op gegooid en dat was het totaal niet het geld waard en meer bot dan vlees jammer 1x en nooit meer!

Klant
12 mei 2024
Heerlijk gegeten bij Aras
8 mei 2024
Tahiri
21 april 2024
Nick
2 maart 2024

Het eten was koud en de bezorging heeft bijna 1.30 minuten geduurd terwijl ik om zo snel mogelijk vroeg

Sandra
24 februari 2024

Goed warm en lekker eten

Ahank
10 februari 2024

Ik bestel graag regelmatig. En elke keer weer goed eten, kwaliteit en nog lekker warm! Echt een aanrader. Wederom dank!

Cedric
9 februari 2024
Sam
20 januari 2024

Portie was super, vlees en de bijgerechtjes waren heerlijk!

Jayden
2 januari 2024
Ameerah
23 december 2023

Perfect!

Jayden
28 november 2023
Kai
13 oktober 2023

Eten is altijd goed

Kai
13 oktober 2023

Eten altijd goed en lekker ben zeer tevreden

Jayden
12 oktober 2023
Marinus
10 oktober 2023

Waren de aardappelschijfjes vergeten, weder naderhand keurig nabezorgd met wat baklava erbij😋😋😋😋 Verder ook heerlijke spareribs😋😋😋

Franny
9 oktober 2023

Was heerlijk en op tijd bezorgt een aanrader

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Goede service
1 oktober 2023
Sandra Enser
20 augustus 2023

Goed warm, keurig op tijd en het was lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ahank
2 augustus 2023

Aardappelschuifjes waren koud

M. Caspari
30 juli 2023
Rene Dennekamp
1 juli 2023
M. Caspari
4 juni 2023

De aardappelschijfjes ontbraken, de kip was erg droog en de warmte van de schotel had ook beter gekund. Enkele weken geleden zelfde schotel gehad die was veel beter.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

S
14 december 2022

Lekker zoals altijd en snel en warm bezorgd!

Ammar
17 november 2022

Altijd lekker eten

Joyce
12 november 2022

Geweldig! Het was nog helemaal heet toen het aankwam! Hele lekkere spairribs! Al met al super!!!

Emina Islamovic
8 oktober 2022

HEEEERLIJKKKK

Bertus
15 augustus 2022

Lekker tot volgende x

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pamela
30 juni 2022

Love the lamssparibs ben er echt verslaafd aan! Bezorger super aardig en snel

Roland
23 mei 2022

Goede service en eten was prima

Hoek
3 april 2022

Het eten was heel goed

Choujai
1 april 2022

Eten was er snel, en heel lekker!

Badr
29 maart 2022

Was heerlijk

Yaron Stienstra
27 januari 2022

Mijn eten is niet bezorgd en ik heb niets gehoord van ze. Op hun website stond dat ze open waren maar dat was dus niet waar. Geld weg, geen eten. Dit kan zo niet. Als jullie niet open zijn moet ik niet kunnen bestellen via jullie website

Reactie van Aras Grill

Door prive omstandigheden was onze zaak dicht en deze was niet door het systeem gekomen die dag door technische storing. We hebben vandaag gebeld voor een oplossing om uw geld terug te storten of uw bestelling opnieuw aan te leveren. We zijn er dan ook samen uitgekomen :)

Sjaak
29 december 2021

Het eten was heerlijk. Echt een aanrader. Wel wat later bezorgd dan aangevraagd

Cynthia
23 oktober 2021

Eten was goed op smaak. Prijs/kwaliteit verhouding is prima. Bezorger was vriendelijk. Al met al was alles naar wens.

Pim
3 januari 2020

Goede kapsalon, stond klaar op bestelde tijd.